29 Mart 2010 Pazartesi

Bazen insana gereksiz bir sinir gelir ve istemediği saçma sapan şeyler yapar. Şuanda tamamen o duruma müzdarip takılmaktayım. Saçmalamamı durduramıyorum. Ooooof! Bence tüm insanlar şizofren bir kişilik oluşturmalı yanında durabilcek ve eline vurabilecek "Napıyorsun salak dursana artık" diyecek birilerini 24 saat yanında bulmak o kadar kolay olmuyor çünkü...

Bir de uyanıp çok pişman olmak diye bir şey var, çok içtim neler olmuş diye telefona bakıp tüm sırların ifşa olduğu anlara tanık olmak... Sanki hepsini bir başkası yaşamış gibi hissedilen o dakikalar... Oysaki ceremesini çekecek olan kişi aynen aynadaki yansımanız... Of lanet olsun ki onlara "Amaaaan işte sevmediğim insanlar" ya da "ex'lerden biri deme" ihtimaliniz var. Peki ya şu anda yürütmeye çalıştığınız ite kaka yürüyen ilişkinizde yaptığınız dün geceki hatalar... Hiç biri unutulmaz, her biri birer kara leke olarak ayrılık sebebi özel kitapçık no.7'de önünüze sunulur zamanı geldiğinde...

Sahibi olmayan bir insanlık dramına sahne olan dün gecelerin hatalarını silebilen bir bilgisayar programı yazılımı falan inanılmaz bir şey olmaz mı? Şu anda o sinirlendim ve kendimi durduramıyorum hatalarımdan birini yapıyor, yazmamam gerekenleri yazıp söylememem gerekenleri söylüyor olabilirim. Belki beni ya da yaşayan diğer herkesi resetlemem gerekebilir. Ama sanırım artık yapacak bir şey yok anlatmaya çalıtığım şeyleri binlerce kilometre uzaktan söylediğim için sesimi duyuramıyorum sanırım. Sonrada söylememiştim demicem en azından. You spin me right round baby right round like a record baby right round right round; but is it enough?!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder